Efter lite framgaffel/swing och el-renovering så öppnade jag garageporten och kicka i gång den för första gången i år... mmmmmm sånt jävla ljuvligt oväsen....
AHHH.. ljudet av en gammal twin låter som vår...
(10 inlägg) (4 röster)-
Postad för 1 year sedan #
-
-
Mmmmm. Kromad ram. Det var bättre förr.
HilsePostad för 1 year sedan # -
Fi fasen vad fin!! :) Å ett scramblersystem som ljudförstärkare åxå, naijs!
Hepp!
Anders i Åkersberga
"Snowie" Bonneville -09Postad för 1 year sedan # -
En får tacka! Är faktiskt väldigt nöjd själv, men det är inte jag som stukat den på detta viset. Hade tur när jag hittade den helt enkelt, kärlek vid första om man säger;-) Ev ska ett lägre styre på och en hastighetsmätare. Men... Tja annars är det faktiskt bra.
Postad för 1 year sedan # -
Äntligen premiärtur till jobbe! lite kallt men va fan har man bestämt sig så har man...
Hej kul att någon fixar upp en 500 Block, med dubbla förgasare och Daytonans Avgas Kam kan du få ut ca 42 HP Jag har en QD bakaxel till din hoj om du behöver? Mvh gashasse.
tja trimmet kanske skulle vara kul, får se hur jag gör ligger framåt i tiden. Ska nog gå igenom växellådan innan jag gör något åt motorn, den har troligtvis gått ganska långt utan olja! När jag kollade olja och upptäckte att det knappt fannas någon och fyllde i så rann allt ur... bytte då packboxen vid drevet, orginalet var istort sett borta, man såg lagret! Den är lite kärv nu även med olja så det har högre prio än trim även om den fungerar utan någe större ojud faktiskt, så säger de att engelska grejor går sönder hela tiden. Upplys mig om QD vad är det?
Hej QD betyder quickly-detachable Alltså ett snabbmonterat hjulnav! =Stickaxel på Svenska, dessa nav-modeller satt oftast på Trophy Hojar och Cross hojar för att det skulle gå snabbt att ta bort bakhjulet (utan att behöva kladda med kedjan ) Tja detta var en liten Engelsk lektion! Mvh Hasse.
Ok antog att det skulle vara det, och det har jag redan. Broms och drev kan sitta kvar på swingen när jag tar bort hjulet. Det är en riktig bastard jag har serru;-) Byggd som polishoj från början och har bott i Indonesien när den var ny...
Svara
Du måste logga in för att posta.