Hej Go vänner!
Kul att det visas lite reaktioner på hur saker och ting skall vara eller att man har synpunkter,,, men tyvärr måste jag ju nog säga,,, att det är som vanligt. "Bästa fotbolls spelaren sitter alltid på läktaren" och så känns det även i detta fallet. Årets kalender skiljer sig inte sig inte så mycket från förra årets,innehåll kan man ju såklart alltid ha åsikter om, såklart kan man ju inte alltid behaga alla. Föresten vad fick ni betala för årets kalender,,, eller ingick den i medlems avgiften,,, och vad har de fått betalt som satt ihop den,,, nä just det det är ju idellt arbete. Och Nya Trajan är det heller inget fel på,,, ser ut som innan med lite nytänkand,,, BRA REDAKTIONEN FORTSÄTT MED DET!!
För många år sedan, till och med innan jag var född stod Triumph för modern teknik och innovation (jag vet jag har sagt det innan i en tidigare Traja) Och tro det eller ej men utväckligen går framåt och Triumph med den tack och lov, och det var inte bättre förr. Varför skulle då inte vår klubbtidning följa med tiden. Nä gubbar och kärringar runt om i stugorna, även om vi vill att tiden skall stå still och vi inte vill bli äldre så går fartiskt tiden vidare, och vi med den, så sluta klaga och gör nått kreativt istället.
Så som en vän brukar säga till mig, säger jag till er nu,,, "ta de lungt och kör som fan"
Bo Nielsen Landskrona.
"tiden är det som passerar medans du planerar något annat"
(John Lennon"