Nu har vi en finfin tråd med styren så varför inte ha fler trådar i samma stil fast om andra ändrade detaljer. Jag har ju redan förpestat detta forum med mitt blinkerstjat men precis när ni trodde det äntligen var ett överspelat kapitel så drar jag fram dem igen för allmän beskådan. Ska dock inte besvära er med hela kabeltraumet igen. :)
Vad sägs? Fy för den LEDe eller? Ur LED är tiden. LEDsamt kabeldragningar. Många har ordvitsarna varit. haha. oh well..... Jag nämnde att det är LED blinkers va? Tror det framgick.
blinka lilla blinkers
(18 inlägg) (7 röster)-
Postad för 1 year sedan #
-
Det va väl inte så där snyggt precis! Det är min åsikt.
Postad för 1 year sedan # -
Jag tycker det är jättekul att smaken är olika. Om alla tycker lika hade ju alla hojar sett likadana ut och det hade väl varit tråkigt. Varje initiativ att sätta personlig prägel på sin maskin bör uppmuntras. Variation is the spice of life...
Dessutom verkar ägare till Hinkley-Bonnys vara lika intresserade av personifierade cyklar som ägare av de äldre Meridenmopparna och det tycker jag är skitkul.
Hasse DPostad för 1 year sedan # -
Håller helt med Hasse. Orginalfascister och alla andra som tycker att det ska vara på ett visst sätt kan ju åka omkring på sina orörda moppar. Hur kul e de då?
Build on!!!Postad för 1 year sedan # -
...har ni blinkers på era hojar ??!
Postad för 1 year sedan # -
smaken e la som baken. delad och full med skit :)
Själv är jag himla nöjd med hur mina blinkers ser ut och sitter. Min hojser ut precis så som jag vill att den ska göra sååååå jag är nöjd vilket är det som räknas eftersom det är min cykel. Visst är det skoj att knepa å knåpa med sin hoj så den ser ut som en förlängning av ens egen personlighet? Orginal är ju lite trist. lite egen prägel vill man ju sätta på bajken ändå.
Du, Hamre, visst är du berättigad till din åsikt men istället för att hacka på mina blinkers så kan du väl istället lägga ut en bild på din egen cykel. Jag tycker det är kul att det finns så många sätt att utrycka sin smak och tycke genom att modifiera en mc. Hasse utryckte det väldigt väl här ovan tycker jag.
Jag brukar kolla in olika byggen på triumphrat.net Det verkar finnas lika många olika varianter på Bonnevilles som det finns människor som äger dem. kul!Postad för 1 year sedan # -
Ett litet inlägg i debatten...............
MC äldre än 1974 års modell behöver inte ha blinkersPostad för 1 year sedan # -
Väldigt känsligt att säga sin åsikt här verkar det som!!! Jag har inte hackat på nåns blinkers, jag bara sa min åsikt. Men jag får väl sluta skriva här om man inte får ha nån annan åsikt än dom övriga!!!
Min hoj e så gott som original, så nåt foto på den e inte nödvändigt tycker jag.
Så jävla tråkig e ja.Postad för 1 year sedan # -
åsiktsfrihet måste vi ju ha såklart. Jag tänkte bara att du själv kanske hade ett alternativ till mina fula blinkers att visa upp. Klart det är ok att ha sin cykel i orginalskick. ;) Sluta inte skriva på forumet för det.
trevlig första advent önskar jag dig och alla andraPostad för 1 year sedan # -
Jag tycker att det är helt ok att förbättra sin hoj. dock kan man ju spara originaldelarna så att framtida köpare kan återställa den om så önskas.
"Beauty is only skindeap, ugly goes all the way to the bone"Postad för 1 year sedan # -
Förbättrat var det här. Ny avatar bild har jag skaffat också inför ny mc säsong. Hej och hå!
Gamla blinkrarna ligger nog och skräpar härnågonstans men jag kommer ändå aldrig att sälja den här hojen så återmontering till orginal kommer nog ej bli aktuellt. Eh, Jag ska$ iofs besikta hojen för första gången på måndag så jag kanske inte ska ropa hej riktigt än. Tror dock inte det ska vara något problem. De blinkar ju i rätt färg och i rätt hastighet och sitter där de ska. Det enda abret som skulle kunan ställa till det på måndag är om de tycker den väsnas för mkt.
Brukar det gå att besikta rakt av med norman hyde pipor på eller måste jag byta till de gamla ljuddämparna nu i helgen???Postad för 1 year sedan # -
Rent spontant så tycker jag att det är bättre med blinkers som även syns från sidan, så som originalen gör. För trafiksäkerheten...
Postad för 12 months sedan # -
precis. eller varför inte två extra hjul och säkerhetsbälte också? ;)
Postad för 12 months sedan # -
Ytterligare en anledning att inte va aktiv på det här forumet!
Få spydiga kommentarer när man säger vad man tycker som Tammi_Mars här ovan!! Nä fyfan för sånt.Postad för 12 months sedan # -
äh, skojade ju bara lite.
En anledning till att inte vara aktiv på detta forumet skulle för min del vara den totala avsaknad av humor som man bemöts av till och från. Man får inte roligare än man gör sig. Försök att bju lite på dig själv, Hamre, istället för att vara en sådan surputte. ;)
Vackert väder är det idag också. Jag har redan varit ute och kört en sväng. Spänn på dig ett leende nu, ta en vända med hojen och försök vara lite glad.Postad för 12 months sedan # -
Jag har en jävla humor och nån surk-k e ja inte.
Bara ogillar spydiga kommentarer när man vädrar sin åsikt!
Tycker man bara som dej så e allt Bra eller?Postad för 12 months sedan # -
ja du Hamre. Vet nästan inte vad jag ska skriva för att göra dig till viljes. Ändå försökt stryka dig medhårs för att det inte ska bli dålig stämning här på forumet men det verkar inte ta skruv. Du får nog ta och fila lite på din attityd för även om du själv anser dig ha humor och vara en trevlig prick så har det inte framgått så bra i den här tråden. Läs igenom vad du skrivit och rannsaka dig själv en smula så kanske du inser det. Gissar att du uppfattar det rådet som spydighet det med men det ligger hos dig isåfall.
Jag kan medge att mitt svar till Tammi här ovan kunde uppfattas som en smula spydigt men det var ju för att undvika det missförståndet som jag satte en liten smajlie efter min kommentar för att på så vis visa att det var inte med så stort allvar jag menade vad jag skrev. Min poäng hade dock en smula sanning i sig för vill man åka 100% trafiksäkert så är motorcykel det dummaste man kan åka. Mc åkande har inget alls med att göra med att ta sig fram så trafiksäkert som möjligt. Tvärtom. Dessutom så tror jag att ganska många som t ex åker veteranhoj inte har blinkers överhuvudtaget och då saknar ju ämnet blinkers relevans överhuvudtaget. Själv använder jag blinkers väldigt sparsamt. Glömmer ofta att stänga av dem efter sväng och det är ju fullständigt livsfarligt att åka runt med blinkarna på. Gissar att din ilska inte har nåt med vare sig blinkers eller spydigheter att göra. Du verkar ha varit förbannad långt innan och det här inlägget har säkert inte hjälpt ett dugg det heller. Vad mer kan jag göra? Trots allt spott och spe jag fått utstå från dig så önskar jag dig en fin sommar och mc säsong. Som grädde på moset kan jag berätta att det gick väldigt bra för mig att besikta hojen idag. Den gick igenom med blankt papper. Fattas bra!
Ha det fint och låt bli blinkersknappen i trafiken ;)Postad för 12 months sedan # -
De e ingen ide att skriva nåt här, för det faller ju inte dej i smaken ändå!
Skaffa dej en bättre attityd själv till att börja med!!
Jag e inte varken ilsken eller förbannad, då hade jag inte skrivit så här snällt.
Tack för mej på det här forumet, här va man inte välkommen!Postad för 12 months sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.