Väldigt dåligt med inlägg på denna sida.
Vad kan det bero på?
Har vi inget att ventilera eller tycker vi att klubben är kass?
Kolla på andra klubbhemsidor. Lägger man in en fråga där brukar man få ett svar omgående.Här dröjer det veckor om man nu får ett svar överhuvudtaget. Kan det vara så enkelt att ingen har något intresse av att ha en aktiv klubb? Räcker det med att man får en tidning ibland? Kom igen nu, diskutera.
SD
Dålig fart
(9 inlägg) (5 röster)-
Postad för 3 years sedan #
-
Vad svarar man på det? Kan det vara så att konkurensen med andra forum blir för stor?
Eller är vi anglofiler så påhittiga att vi löser problemen på egen hand utan hjälp från andra? Kan det vara så illa att man är rädd för att ställa "en dum fråga" som alla andra skrattar åt? Jag vet inte, men jag håller med dig,forumet är trögt och man får dålig respons. Något botemedel har jag dock inte men jag svarade i alla fall på ditt inlägg. Jag själv använder mest utländska forum som är mer modellspecifika och sporthoj som har en thruxtontråd. Inte heller så livlig förresten.
ErichPostad för 3 years sedan # -
Visst är här dålig fart.
Fyra dagar sedan senaste inlägget.
Kan det verkligen vara så att klubben är kass?
SDPostad för 3 years sedan # -
Nu är det väl så att en klubb som TOMCC inte bygger sin verksamhet på intresset att deltaga och skriva i ett forum som detta,dessutom alldeles nytt för många.
TOMCC är ju så mycket mer,så att dra slutsatsen att klubben är "kass" på dessa grunder får väl anses som oöverlagt.Föressten "farten" den visar vi på vägen i sommar.................:-)Postad för 3 years sedan # -
Hej Bonnie.
Nu blev det iallafall lite fart på forumet. Jag håller inte med dig helt i det att forumet inte skulle kunna vara den viktigaste delen i klubbens verksamhet. Du skriver att TOMCC är så mycket mer än forumet. Det är möjligt men vad skulle det vara? Tag bort BR och det finns knappt något kvar. Jag tycker vi skall använda forumet som ett verktyg för att få ut information om aktiviteter som man vill ha lite sällskap till.
Tex. man vill gå på bio en kväll eller kanske åka och bada. Varför inte fråga om någon vill hänga med?
Mer ideér mottages.
SDPostad för 3 years sedan # -
Visst finns det mer i klubben än forumet.
Vi har ju RACINGEN. Fast det är klart, man kan ju skriva om detta även på forumet.
ha de HilsePostad för 3 years sedan # -
HE he he, och snart har vi DRAGRACING också!!
Jag saknar däremot ett bildgalleri där man själv kan lägga upp lite bilder på hojen.
ErichPostad för 3 years sedan # -
Speed Demon. Vet inte varför du blev medlem i TOMCC,men själv har jag ett genuint mc intresse och
kör bla. Triumph.Ser forumet som ett sätt att "tjöta" lite med andra TOMCC:are.
Aktiviteter finns i Träffkalender och lokalombuden sprider info till berörda.
Visst kan man sprida aktiviteter i Forumet om det kommer hastigt på,men alla har ju inte tillgång till dator,tyvärr.
Vad beträffar TOMCC så finns det ju en hel del att ägna sig åt,tex köra hoj till träffar typ Britannia Rally och andra evenemang med mc anknytning,en trevlig tidning
"Trajan",samt att det är ju vi medlemmar som gör klubben till vad vi vill att den skall vara.Postad för 3 years sedan # -
Tjena killar o tjejer.. Jag tror att vi skruvar o putsar på våra Trajor, så vi har inte tid med sådana grejor =) Men det är sant jag tycker det oxå. Är det så att våra medlemmar inte vet om våran hemsida eller finns det inget intresse! Hur gör vi?
Palletraja
Postad för 3 years sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.