Det var tur att ni fegade ur och inte kom till vårgårda racet igår (4 juli). Er skam hade ju annars varit olidlig....
Själv visade jag hur en std trajja (-09 speed triple) skall köras och lade 1/8dels milen på 7.33sek, slutfart 158km/h. Självklart dagens bästa tid /Stefan
Fegisar
(3 inlägg) (2 röster)-
Postad för 2 years sedan #
-
Grattis Stefan.
Vilken tur man hade att man var tvungen att arbeta. Annars hade man fått stryk med sin gamla -93a. Tror du tom hade bättre tid än den racepreppade hd:n som spöade mig sist :-).
ha de Hilse
ps. Var du ensam? Har du bilder?Postad för 2 years sedan # -
Hej Hilse! Jag var tyvärr enda icke HD. Nej, jag har inga bilder, tyvärr. Men där fanns folk som tog kort, så om det dyker upp några på sidor från SHRA Borås, Vårgårda MK, eller FUBAR MC (samarrangemang) så kanske jag kan lägga upp dom. En fräck chopper med Ultima motor på 2 liter, körde på 7.51, om jag minns rätt. Inte dåligt.... Ytterligare några HD´s körde på 7,8ttor. Dock var inte V-roddarna så snabba som jag inbillat mig. Jag fick lite övning, i alla fall, speed tripeln är ju jättesvår att komma iväg snyggt med, så det behövde jag. MVh Stefan
Postad för 2 years sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.