Är det dags att diskutera veckovisa körningar.
Mitt förslag är att vi bokar en plats o en tid varje vecka.
Då e det bara o dyka upp om man e sugen.
Förslag Gasklockan Lördagar kl 11 ?
mvh // joakim
Göteborg
(11 inlägg) (9 röster)-
Postad för 3 years sedan #
-
Låter mycket bra Jocke. Ser fram emot kurviga vägar och annat nyttigt.
TG
Postad för 3 years sedan # -
Hoppas på fler entusiaster *smile*
Väntar bara på att snön försvinner och temperaturen ska stiga. Ska bli kul att ses igen efter vinterns dvala. Låt oss veta när första turen går av stapeln.
Hej
Ja det är dax att ta sig fram ur vinter idet
Funderar på om det går att "annonsera" första turen m.m. på hemsidan på något sätt.
Inte säker på att det är så många som läser i forumet. ? // jockePostad för 3 years sedan # -
Hej!
Som nybliven ägare till en triumph och även nybliven medlem här så är jag nyfiken om det blev några veckokörningar, skulle vara kul att haka på.Postad för 2 years sedan # -
Hej!
jag är också nybliven medlem och undrar om det har startats lördagskörningar från gasklockan?
Skulle vara kul att hänga på.
/HockyPostad för 2 years sedan # -
Hello! Jag är "gammal" medlem men skulle tycka det vore himla kul o hänga på. Då det inte blivit så mycket köra av dom senaste åren.
Postad för 2 years sedan # -
Varför inte ta en tur till Trollhättan en onsdag em. via väg 625 Kungälv, Romelanda till Lilla Edet, samt väg 2025 mellan Lilla Edet och Trollhättan. Kl. 18.00 är motorveteranerna på plats vi slussen och visar upp sina bilar och mc varje onsdagkväll under sommaren. På slusscafèt finns det diverse icke kalorisnåla saker att proppa i sig.
Postad för 2 years sedan # -
har det blivit några körningar ?? just nu antar jag att alla har det lite körigt.. semster tider m.m. och många träffar är det. Själv drar jag till skagen nu till helgen.. Men kanske kan vi samla i hop inför brittania rallyt ????
Postad för 2 years sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.