Har du betalt medlemsavgiften för 2010?
Det finns många i klubben som har glömt/missat att betala medlemsavgiften för 2010. Sätt in 200 kr på pg: 45 82 321-8 (TOMCC). Glöm inte att skriva ditt namn på inbetalningskortet eller i meddelandefältet så att vi kan koppla din inbetalning till din ansökan och ev ditt gamla medlemsnummer. Ni har fram till den 1/4 på er, sen så ramlar ni ur rullorna och kommer ej att ha tillgång till medlemsidorna på hemsidan och ingen Trajan hamnar i brevlådan mer.Det går så klart bra att vara med på forumet utan att var medlem i klubben.
Har du betalt medlemsavgiften för 2010?
(3 inlägg) (2 röster)-
Postad för 2 years sedan #
-
Hej Torgny, hur många medlemmar ca finns det i Mälardalen? Har försökt att öppna en dialog såsom varande nytt lokalombud men responsen är hitills mycket blek.
Hälsningar
Johan GaudingPostad för 2 years sedan # -
Hej Johan.Skall kolla med Jan som är vår kassör och som sitter på alla uppgifter om han kan skicka adresser till till dig.
För övrigt kan jag nog förlika mig med resten som inte gör sin röst hörd på forumet ang träffar och dylikt: Jag har precis vaknat ur min vintersömn och vet inte vilket ben jag skall stå på just nu och blir det bara några grader över 10 så då jävlar rullar Trajjan ut igen annars fryser jag pitten av mig!
//TG
Postad för 2 years sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.