Tjabbas och vad gör man inte för att provocera? Det är inte knökat med R&R på det här forumet va'? Händer det inget alls i stugorna/garagen?
'Skulle va kul att höra vad som händer hos Hilse i Hindås, Ordföranden Ronny i Hindås, Sven i Götet. Hasse i Vetlanda, Lena i Stenungsund, Redaktör'n etc och alla kända och inte kända personligheter i TOMCC.
Här ute på landet laddar vi för att få snurr på Vibekes 72a. De flesta delarna är inköpta förutom fälgar och ekrar. Det kan ju va att hon får dem i julklapp...
Och - ja det är riktigt - jag skruvar på en H¤¤¤a xl 125 motor som jag började skohorna in i en Y&&&&a Y80 ram härom året. Grabben växer nog ifrån den här oxå såsom han gjorde med det halvfärdiga miniMaxi projektet...
Skit samma-man kan inte mer än att försöka...och god hjul allihopa Hasse D
Hej, jag skruvar HONDA !
(7 inlägg) (5 röster)-
Postad för 1 year sedan #
-
Rapport från Hindås: Det renoveras hus samt konverteras till sprit. Sug på den ;-)
HilsePostad för 1 year sedan # -
Rapport från Vilshult:
Håller precis på med att lämna över arbetet för nästa tidning och almanacka som ska komma ut i stugor o andra boenden innan jul. Så roligare än så har det inte varit på ett tag ;-)God Hjul till dig oxå /Redaktörskan Anna
Postad för 1 year sedan # -
'funka ju lite granna iallafall
Hilse-renovera hus och konvertera till sprit låter ju som en naturlig följd men ta det med din teurapeft. Om det är motorkonvertering du syftar på så låter det ju hemskt spännande, speciellt som det finns E85 att tillgå på mackarna. Berätta mer...
Anna-vi uppskattar alla ditt arbete med tidningen och ser framemot nästa nr. Jag vet av egen erfarenhet att det är ett ibland otacksamt arbete men skit i det. Man gör det ju i grund och botten för att ge ngt till klubben och om alla våra kära medlemmar gjorde så skulle det snarare vara svårt att sålla. Själv har jag konstant dåligt samvete för att jag inte bidragit med material på ett tag...'skall försöka bättra mig...Hasse DPostad för 1 year sedan # -
God Hjul till er allihopa!!!!
http://addictedtojulmust.se/2010/04/den-eviga-fragan-ar-julmust-och-paskmust-samma-sak/
mmm, must. Its a must!
Tack Hasse =) Ser fram emot lite material ifrån dig nu i det närmaste då ;-)
Must I love!! =)
God Hjul och Gott Nytt HojÅr to all of you from me
Postad för 1 year sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.