Missa nu inte finalen i årets classicracingcup den 29-30 aug på Gelleråsen.
Kanske sista chansen att få se "Nessie".
Hilse
Frågor någon?
Missa inte finalen
(12 inlägg) (4 röster)-
Postad för 2 years sedan #
-
va händer med Nessie då?
Postad för 2 years sedan # -
Det är ännu inte bestämt.
Ett förslag är att smälta ner henne och bygga ett kärnkraftverk av resterna. Vi får se.
Fler frågor?
HilsePostad för 2 years sedan # -
ja du e la roli du!
hur gick det nu då?
Det är hemligt men om du absolut måste veta så får du titta på
<http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=465893>
Ni snackar ju bara, jag kör gärna på kapp, typ gbg-karlstad, uddevalla-trollhättan, eller , för att vara vänlig mot era små-hojjar, varför inte alingsås-borås? men, jag vet ju, ni vågar inte....
Inga problem. men då får du låna mig din nummerplåt :-).
?
Självklart! Jag behöver den ju inte....
Kanske kunde vi köra ngt "race i racet" på mosten, eller liknande sprint race. Banracing känns så "engagerat" på ngt sätt. Vi kan säkert hitta på ngt handikappsystem, eftersom det är så synd om er, med era slöa twinnar!!Postad för 2 years sedan # -
Hej igen.
Jadu. Det där med dragracing är inte min grej. Testade på Vårgårda tidigare i år och det kändes mest som en konstlad tävlingsform för folk som inte kan köra :-). Saknade, fullfart, kraftiga inbromsningar samt rejäla nedlägg. Så skall det bli nåt så får det bli bana. Och när det gäller handikapp så behöver du inte vara orolig. Jag kan ta 70cc:aren. Den borde du klara av att köra ifrån :-).
Hör av dig. HilsePostad för 2 years sedan # -
00-139,
Jag ställer upp på dragrace med min twin, jag behöver inget handikapp. Inga konstiga regler, först i mål vinnerPostad för 2 years sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.