Hej Jag är ny här på forumet och funderar på att köpa en Sprint ST 05-09 eller GT 10-11, är det någon som har några för och nackdelar samt var är det bäst/billigast att försäkra den. mvh elma
Sprint
(3 inlägg) (3 röster)-
Postad för 1 year sedan #
-
Hej,
har inte så mycket att säga om för resp. nackdelar men gällande försäkringen, kolla med Bilsport & MC samt med If.
Dom senare har specialavtal för Triumph men min gissning är att Bilsport & MC är billigast i slutändan.God fortsättning på tjugo100elva! :)
Hepp!
Anders i Åkersberga
"Snowie" Bonneville -09Postad för 1 year sedan # -
Har haft en -08, som jag var helnöjd med, gick som en dröm hade inga problem, enda nackdelen var vid passagerarbefodran, hon satt väldigt högt och hade svårt att ta sej dit, men den började bli "gammal" så nu har jag bytt till en 11 Srint GT. Jag upplever GT:n lite högre på förarplats men det kan bero på att dynan är något bredare, passagerarsätet är betydligt lägre och lättare att komma upp på även för lite kortare folk, körningen är lite olik ST:n då GT:n är längre men den känns lite "trögare" på kurvig väg men blir stadigare. Ett bra köp skulle jag vilja säga. Lycka till.
JannePostad för 1 year sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.