Idag 26 april fick jag ändan ur och starta upp Bonnevillen. 12 mil blev det. Den gick som skit de första kilometrarna men sedan lät motorn ok igen. Inga blinkers på än och regplåten ligger i en påse någonstans bland övrig bråte som blitt över eller som glömts av att sättas tillbaka igen efter vinterns all skruvande. Läsa tåtar och sladdar sticker ut lite här och var. Ser inte snyggt ut alls.
Vid intresse så kolla upp hur cool den blev med lindat avgasrör och texasstyre på min alldeles nystartade blogg. Annars går det också bra att strunta i det.
http://garagefilosofi.blogspot.com/
Vårpremiär
(10 inlägg) (3 röster)-
Postad för 2 years sedan #
-
Ser fin ut!
Små ändringar, men styret och handtagen gör den verkligen egen!
Min högst personliga åsikt :)
PS. hoppas du får köra lite roligare vägar snart! DS.Postad för 2 years sedan # -
Grymt läcker maskin faktiskt om jag får säga det själv men det är alltid kul att få medhåll av likasinnade.
lurat lite på att handla sådan däringa vit däckfärg å kladda på sidorna av däcken. tänkte det skulle se snyggt å matcha handtagen. sedan ska det inhandlas vitt fårskinn och läggas på sadeln för korret 60tals stuk. då blir det väldigt i fas. kit helt enkelt.
kit som sjutton. (inte knightriders kit alltså. kommer du ihåg den? david hasselhoff i högform. mkt bra serie. not) *S*Postad för 2 years sedan # -
jo, jag och äldste lillbrollan satt bänkade när knightrider sändes, var inte gammal då du, en annan favorit hette "Titta han flyger" på svenska (ingen aning vad org. titeln var) det var nån kille som hitta en super-man dräkt typ som gjorde att han kunde flyga, som jag minns det.
Däckpenna och fårskinn, riiktigt eget!Postad för 2 years sedan # -
den har jag missat faktiskt. titta han flyger dvs. eller så har jag hunnit glömma. en annan favorit var ju the A-team. den med mr T. "I pity the fool" killen från Rocky 3.
Å, just det ja. 21 jump street. den var grymt bra. och Ponny expressen. den var rysligt bra. den missade man inte gärna. tv var bättre förr. ja vi har ju ingen tv nu ens. kollar bara på svtplay och tv4play ibland. Frugan och jag följer Trueblood just nu.
min fry är för ung för att snacka gamla serier med. född 82 så hon missade hela gyllene eran av bra kabel tv i början av 90 talet. vi får hyra dem på dvd kanske så hon kommer ikapp.Postad för 2 years sedan # -
SVTplay e riktigt grymt
slukar typ alla bra Naturdokumentär serier, världens konflikter, dokument uteifrån mm.Postad för 2 years sedan # -
Jag säger bara SIMPSONS på 6an
Postad för 2 years sedan # -
jo dem brukar vi också se på. ibland. vi tar rätt lätt illa vid oss av hemskheter så vi undviker de värsta dokumentärerna som man bara blir deppig av. jobbigt ibalnd att vara en som bryr sig så himla mycket om allt och alla. Såg du grizzlyman? otroligt att han kunde bo bland vilda björnar i 12 år utan att bli uppäten. det 13onde året gick ju tyvärr inte lika bra.
vi såg den om nordpolen idag. stackars isbjörnar som får det svårt av klimatet. det var jobbigt att se. känns inte som om det kommer bli någon ändring åt det bättre vad det gäller klimatet dessvärre. folk lär sig aldrig eller för sentPostad för 2 years sedan # -
Homer är bäst! sanslöst kul
Postad för 2 years sedan # -
Ikväll blir det Cat Balou på dvd i datorn. den gamla westernkomedin med Lee Marvin ocj Jane Fonda.
tack för mejlet Sven! jag har redan svarat
hepps!Postad för 2 years sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.